Talks
Årets megatrender från South by Southwest (SXSW) – till ditt företag
South by Southwest (SXSW) är världens ledande samlingsplats för innovation, kommunikation och transformation. Esattos Fredrik Hildebrand beger sig varje år till Austin, Texas, för att delta. Och hämta hem årets megatrender till ditt företag!
Vad är South by Southwest (SXSW)?
South by Southwest (SXSW), som går av stapeln i Austin (Texas) varje år, är världens ledande samlingsplats för innovation, kommunikation och transformation. År efter år har Esattos Fredrik Hildebrand insupit tankar och erfarenheter från talare i världsklass om megatrender som påverkar företag och varumärken runt om i hela världen. Under senaste konferensen avhandlades Web3, Crispr, Roe vs Wade, Depeche Mode och mycket mer. Vad som avhandlas på kommande SXSW återstår att se – men säkert är i alla fall att det kommer bli mindblowing.
Nästa konferens sker 7–13 mars 2025. Stay tuned!
Om konferensen på SXSWs webbplats
Ta SXSW till ditt företag
Vill du ha den senaste upplagan av SXSW sammanfattad och paketerad för ditt företag? En garanterat rolig och omskakande timma med spaningar i världsklass? Kanske vill du inspirera ledningsgruppen, styrelsen eller till och med hela företaget med kunskap om framtidens trender? Då är det här din chans.
Format
Det viktigaste från SXSW kan komma till ditt företag i två skepnader – vilken väljer du förstås själv.
Standard
Årets stora trender presenteras.
- Var: På plats i era lokaler
- Tid: Cirka 1 timme
- Antal deltagare: Obegränsat
- Pris: 20 000 kronor exkl. moms
Anpassat
Årets stora trender används som bas, men anpassas efter områden, frågor och trender relevanta för just er verksamhet.
- Var: På plats i era lokaler
- Tid: Cirka 1 timme
- Antal deltagare: Obegränsat
- Pris: 30 000 kronor exkl. moms
Om Fredrik Hildebrand
Fredrik Hildebrand har de sex senaste åren deltagit på SXSW och har därefter delat med sig av sina pricksäkra, finurliga och inspirerande spaningar i ett spännande och engagerande format. När Fredrik inte har rollen som framtids- och trendspanare huserar han hos oss på Esatto, där han arbetar med kommunikations- och varumärkesfrågor i en digital värld.
Vill du veta mer?
Mer inspiration
-
Storytelling – så kan du använda det på ditt företag
Utbildning
-
Lär dig tänka (och skriva) som en UX-writer
Utbildning
-
Tillgänglighet för digitala tjänster
Utbildning